Přeskočit na obsah

Skupinové lekce

Každý týden pořádáme pravidelné skupinové lekce. Lekce můžete
navštěvovat pravidelně nebo nárazově dle vaší chuti a možností.
Za jednu lekci zaplatíte 130 Kč, s předplacenou kartou 111 Kč.

Kompletní seznam akcí včetně možnosti registrace najdete
na konci této stránky a také v našem kalendáři akcí.

Typy lekcí

TRX


Kateřina Procházková

trenérka

TRX je velmi populární fitness závěsné nářadí pro cvičení s vlastní vahou těla. Tento systém se skládá z pevných popruhů, za které je vždy jedna část těla zavěšena, přičemž druhá zůstává na podložce.

ZUMBA


Kateřina Procházková, MÍŠA DVOŘÁKOVÁ

trenérka

Zumba je velmi populární fitness-taneční program plný energie a zábavy, který kombinuje prvky aerobních pohybů s latinsko-americkými tanci.

TABATA STRONG


Tomáš Procházka

trenér

Tabata je kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Cvičení se skládá z osmi 20 sekundových cviků, prováděných na 100%, proložených dobou odpočinku 10 sekund.

INTERVAL TRAINING

s Tomem


Tomáš ProcházkA

trenér

Intervalový trénink je považován za jednu z nejefektivnějších metod hubnutí. Jedná se o cvičení, při kterém se střídají úseky s velkou intenzitou zatížení a odpočinkem, nebo s úseky se sníženou intenzitou cvičení Při našich lekcích budeme střídat různé druhy zátěže, časové intervaly i typy cviků (HIIT, Tabata, funkční trénink…)

STEP AEROBIC


KATEŘINA PROCHÁZKOVÁ

trenérka

Step aerobik je velmi rozšířenou formou aerobního cvičení. Jedná se o aerobní trénink, kdy sportovci překonávají výškový rozdíl při vystupování na vyvýšenou podložku neboli step.

PILATES


KATEŘINA PROCHÁZKOVÁ

trenérka

Cvičení na zpevnění těla, obzvláště na jeho střed, t.j. břicho a spodní část zad. Pilates klade důraz na správné držení těla, rovnováhu a flexibilitu. Koncentrací na dýchání se také výrazně snižuje napětí a stres. Při pravidelném cvičení se celkově zlepšuje kondice jak fyzická, tak i duševní. Je vhodné i pro úplné začátečníky a lidi s nízkou kondicí. K cvičení se používají overbally a pilates válce. Pěnové pilates válce jsou skvělou pomůckou při cvičení různých druhů pilates, zejména při posilování vnitřních stabilizačních svalů a zpevnění a protahování vnějších svalů. Jedinečná pomůcka pro intenzivnější a různorodé cvičení. Lekce Pilates se cvičí bez bot.

KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ


MONIKA BRŮŽOVÁ

trenérka

Jedná se o soubor uvolňovacích, protahovacích (strečink) a posilovacích cviků, které mají za úkol „něco“ kompenzovat=vyrovnávat. Nejčastěji kompenzujeme nadměrnou nebo jednostrannou zátěž, ať už pracovní nebo sportovní, dále nedostatek pohybu, sedavý způsob života nebo vadné držení těla.

SENIOR FITNESS –
V KONDICI


Bohunka Procházková

trenérka

Nenáročné zdravotní kondiční cvičení se zaměřením na zlepšení fyzické kondice a stability, vhodné pro všechny bez omezení věku.

SENIOR FITNESS –
V POHODĚ


Bohunka Procházková

trenérka

Harmonie duše a těla, cvičení s prvky jogy, strečinku a relaxace.

SM SYSTÉM a BODY BALL


Klárka Píšová

trenérka

SM SYSTÉM je metoda sloužící k regeneraci a léčbě bolesti zad, vyvinutá MUDr. Smíškem. Body Ball je cvičení vedoucí k odstraňování vadného držení těla pomocí balančního cvičení na velkém míči.

BODY STYLING


Klárka Píšová

trenérka

BODY STYLING je cvičení zaměřené na rovnoměrné formování a zpevňování postavy, lekce je zaměřena na zpevnění problémových partií. Střídají se procvičované partie a podle toho se i odvíjí intenzita cvičení. Bodystyling může být zaměřený na celé tělo anebo na problémové partie. Každá lekce zahrnuje důkladné závěrečné protažení (strečink) celého těla.

BODY FORM + PILATES


BOHUNKA PROCHÁZKOVÁ

trenérka

Body Form je druh cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Cvičením se svaly posilují a zároveň se zvyšuje jejich pružnost. Pilates je cvičení, které se koncentruje na zpevnění těla, obzvláště na jeho střed, t.j. břicho a spodní část zad.

BODY FORM + PILATES


JANA BAUMGARTLOVÁ

trenérka

Body Form je druh cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Cvičením se svaly posilují a zároveň se zvyšuje jejich pružnost. Pilates je cvičení, které se koncentruje na zpevnění těla, obzvláště na jeho střed, t.j. břicho a spodní část zad.

BODY FORM + STREČINK


BOHUNKA PROCHÁZKOVÁ

trenérka

Body Form je druh cvičení, jehož cílem je zpevnění a zformování postavy. Cvičením se svaly posilují a zároveň se zvyšuje jejich pružnost. Strečink je nezbytná součást sportovního výkonu, který zabraňuje poškození svalových vláken a zlepšuje sportovní výkon.

BODY FORM AEROBIC


BOHUNKA PROCHÁZKOVÁ

trenérka

Body Form aerobic je cvičení aerobního charakteru, které obsahuje jednoduché cvičení a posilování, zaměřené na tvarování všech svalových partií.

FYZIO FITNESS


ŠTEFAN SULÁK

trenér

Lekce Fyzio Fitness je vedená zejména dle vývojové kineziologie a seznámíte se zde s principy fungování těla. Přirozený pohyb je soubor principů a přístupů, které pro nás neznamenají jen chození bos a lezení po čtyřech. Každá lekce je zaměřená na jinou část těla, ke které se vždy dozvíte zajímavé informace a budete cvičit s cílem její plné funkčnosti. I když se jedná o skupinovou lekci, důraz je kladen na správné provedení cviků, které lektor kontroluje a v případě potřeby opravuje. 

Náš trenérský tým

ZDRAVOTNÍ KONDIČNÍ CVIČENÍ, BODY FORM & STREČINK, BODY FORM & PILATES, BODY FORM AEROBIC

Bohunka Procházková

TRX, ZUMBA, BODY STEP

Kateřina Procházková

SM SYSTÉM & BODY BALL, BODY STYLING

Klárka Píšová

INTERVAL TRAINING, TABATA STRONG

Tomáš Procházka

KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ

Monika Brůžová

BODY FORM & PILATES

Jana Baumgartlová

FYZIO FITNESS

Štefan Sulák

ZUMBA

Míša Dvořáková

Rozvrh lekcí

Pobytové a další akce pro dospělé

SECTION OVERLINE

Get an introductory lesson for free!

SECTION OVERLINE

Frequently asked Questions

Can I have a personal training session?

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


I want more information on the schedule

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


Is the introductory lesson really free?

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.